dobry warsztat w Krakowie - okolice prądnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kubik
    Classic
    • 2010
    • 5

    dobry warsztat w Krakowie - okolice prądnika

    Zamieszczone przez piramida
    a podobno castrol to zło dla silnika :roll:
    jakie zło???
  • tasssman
    Classic
    • 2008
    • 33

    #2
    dobry warsztat w Krakowie - okolice prądnika

    Witam,
    szukam dobrego warsztatu (na wczoraj - strzelił mi pasek klinowy) w okolicach ul. Białoprądnickiej. Niestety samochód mi nie ładuje, brak wspomagania, więc jestem ograniczony do tych okolic (nie chcę holować przez pół miasta).
    Znalazłem kilka warsztatów - czy możecie mi coś polecić (ewentualnie coś innego)?
    -Patecki (KIA) - al.29 listopada 180
    -Kula Auto serwis - al.29 listopada 176A
    -Nowakowski&Szymański - ul.Bociana 18
    -Serwis SKODY - J. Conrada 10
    -Auto Elektro Serwis Paweł Niewiara - Pachońskiego 9

    Z góry dzięki za info

    Komentarz

    • Deo
      RS
      • 2009
      • 1729
      • Volkswagen
      • CRMB 2.0 TDI 150 KM

      #3
      tasssman, spróbuj >>tutaj<<.
      Pozdrawiam,
      Grzesiek


      Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
      Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB


      Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]

      Komentarz

      • soszek81
        L&K
        • 2010
        • 1245

        #4
        tasssman - Nowakowski & Szymański na Bociana.

        Odnośnie awarii.
        Raczej napinacz masz ok.
        Jeśli pasek był niewiadomy to przyszła jego godzina po prostu.
        Sprawdź dokładnie/ lub niech ci mechanik sprawdzi czy pasek nie pozrywał jakiejś elektryki lub innych przewodów po czym wystarczy nowy założyć.
        U koleżanki w Audi A4 1,9TDi jak poszedł pasek to pozrywało kable od wentylatorów na chłodnicy, od alternatora i coś jeszcze. Zajęło 3 godziny i dało się naprawić a była już kompletnie załamana.
        Profilaktycznie wymieniaj w przyszłości wcześniej pasek osprzętu, nie jest to duży koszt.
        Aż poszukałem paragonów - za Contitecha płaciłem 39 PLN.
        Jak go wymienisz z rozrządem, lub nawet wcześniej to spać będziesz spokojnie a i majątku nie stracisz.
        Napisz co mechanik ocenił.
        Była O1 kombi ALH++ 150/340
        Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

        Komentarz

        • tasssman
          Classic
          • 2008
          • 33

          #5
          Dzięki Panowie, dam znać co i jak

          Komentarz

          • tasssman
            Classic
            • 2008
            • 33

            #6
            Wymieniono mi pasek klinowy oraz coś w alternatorze (bodajże sprzęgiełko)
            -Auto Elektro Serwis Paweł Niewiara - Pachońskiego 9
            Na razie działa

            Komentarz

            • soszek81
              L&K
              • 2010
              • 1245

              #7
              to by się znalazła przyczyna - zatarte sprzęgiełko.
              Jak wymieniałem w Nowakowski&Szymański rozrząd, pasek osprzętu i coś tam jeszcze to właśnie mi mówili że sprawdzą też sprzęgiełko alternatora - ale u mnie było oki.
              Była O1 kombi ALH++ 150/340
              Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

              Komentarz

              Pracuję...